Sunday 2 September 2012

Vampire Counts, en start...



Etter mange år med 40 k spilling, har jeg nå latt meg overtale til å få igang en fantasy hær, og kanskje kan jeg klare å få den ferdig denne gangen...
Jeg tok noen runder med ider før jeg til slutt falt ned på en hærliste jeg synes hadde kombinasjonen jeg trengte, kule modeler og harde i nærkamp, valget falt på en Vampire Counts hær basert rundt en Strigoi King på Terrorgheist!
Det jeg starter med i denne hæren er en unit med 10 dire wolves og en unit med 20 Crypt Ghouls.
Her kommer de første bildene, 10 ulver er ferdige, det samme er 10 Ghouls, så da er det bare å sette i gang med 10 nye Ghouls....




4 comments:

  1. Welcome back Tom-Erik to the world of "Fantasy" war gaming!

    A cool armychoise, since none of my regular oponents play Vampire Counts! The first couple of units looks great. I espesially like the Ghouls, dark and evil!

    Looking forward to se the army progress, and of course, to meat them in battle :)

    ReplyDelete
  2. Looks very nice! Looking forward to kill them ;)

    ReplyDelete
  3. Looking great. I like the wolfs....fresh meat for the ogers.

    Keep on painting.

    ReplyDelete
  4. Tom Erik. Nice colour scheme. Your wolves look very similar to my Flesh hounds. Looking forward to close combat between your wolves and my Flesh Hounds.

    ReplyDelete